• Home
  • Prémiový produkt

Prémiový produkt

K tvorbě Prémiového produktu nestačí jen splnit seznam definovaných procesů a aktivit dle nějaké příručky. Aby se z tvůrce nějakého produktu stal poskytovatel Prémiového produktu, musí se rozhodnout dát do tvorby daného produktu vše a ještě i něco navíc. Je potřeba kontinuálně myslet na to, jak by se dal produkt ještě více zlepšit. Jak by byl pro zákazníka ještě lákavější/efektivnější/kvalitnější/lepší. Tato činnost je plně závislá na oboru, ve kterém poskytovatel Prémiového produktu působí a je ve velké míře oborově závislá a mezioborově nepřenositelná. Co je však pro všechny obory stejné je:

  • jak dostat informaci o Prémiovém produktu do povědomí zákazníka
  • co udělat pro to, aby objednávka Prémiového produktu dopadla dobře
  • jak realizovat dodávku Prémiového produktu
  • co dělat dál, aby zákazník i v následném životním cyklu vnímal, že má opravdu Prémiový produkt
  • prvky navíc, které dodají Prémiovému produktu dodatečnou výhodu
Tyto činnosti jsou plně v souladu a doplňují koncept Prémiového produktu. Když jsou totiž správně provedeny, tak má zákazník v každém životním cyklu Prémiového produktu pocit, že je on tím výjimečným a je za to ochoten zaplatit prémiovou cenu. Tato cena nemusí být nezbytně nutně dramaticky vyšší, než konkurenční produkt, který je realizován masovým způsobem, bez ohledu na to, zda má pro zákazníka ten nejlepší efekt. Vyšší cena je však zákazníkem vnímána spíše pozitivně, jelikož je snadno zdůvodnitelná – jedná se o Prémiový produkt, který zákazníkovi zajistí maximální přidanou hodnotu. Aby však zákazník dokázal identifikovat v záplavě informací Prémiový produkt, je potřeba zajistit výše uvedené činnosti se stejným důrazem na Prémiovost, s jakou je realizován celý Prémiový produkt.